Fotografija za kataloge, oglase i fotografija za web

Fotografija za kataloge, oglase i fotografija za web

Fotografija proizvodnih pogona i fotografija poslovnih prostora

Dolazak na vašu lokaciju, organizacija fotografiranja i savjetovanje, priprema fotografija za konačnu upotrebu (web ili tisak)

Fotografija za kataloge, oglase i fotografija za web

Fotografija za web i kataloge

Poslovne i stilske fotografije proizvoda i ljudi kao velika dodana vrijednost dizajnu kataloga, web dizajnu, prezentacijama i promocijama

Fotografija za kataloge, oglase i fotografija za web

Napredna obrada fotografija

Znanje u obradi fotografija koje će izvući maksimum iz sirovih fotografskih materijala, izrada fotomontaža za promotivni "VAU-efekt"


I laici razlikuju amatersku od profesionalne fotografije

Kvalitetna, profesionalno odrađena i obrađena fotografija tvrtke, pogona ili proizvoda, osigurava vam ogromnu vrijednost u komunikaciji s tržištem. Kao što loša i amaterska fotografija umanjuje vrijednost, tako i ona vrhunska fotografija za web stranice odrađuje pola posla u vašu korist kada je riječ o web promociji. Današnji promotivni materijali i poslovne prezntacije sadrže izrazito kvalitetne fotografije za kataloge što je postao i standard promotivne komunikacije. Tu leži opasnost da dobra usluga ili proizvod ostanu zasjenjeni lošom vizualnom predodžbom, ali i potencijal da se zanimanje promatrača za nekom temom usmjeri i poveća kvalitetnom slikom.

Za vas ćemo fotografirati ili u našem studiju ili na lokaciji vaše tvrtke uz obradu fotografija za najbolji prikaz u tiskanim materijalima ili na web-u.

Kreda Fotografija 02


Profesionalna fotografija za web vizualno prenosi autentičnost vašega rada

Originalnom fotografijom za web stranice prenesite poruku relevantnosti, znanja i stručnosti te u prvi plan stavite snagu i potencijale ljudi i tehnologija koje kupci traže od vas.

Kreda Fotografija 03

Park foto 003


Znanje i iskustvo u obradi fotografija

Mašta je uvijek alat za stvaranje promotivne priče. Kombiniranjem imaginacije s fotografijom, uz napredno korištenje grafičkih alata, gotovo da ne postoje ograničenja u promociji. Većina svjetskih kampanja radi se metodama vizualne prezentacije baziranima na fotomontažama. No profesionalna obrada fotografija (tzv. retuširanje) ne mora biti samo osnova promotivnog dizajna kataloga ili dizajna oglasa, obraditi fotografiju potrebno je kako bi se što vjernije prenijela realna slika nekog objekta ili situacije koja se "sirovom" fotografijom ne može u potpunosti uhvatiti. Tada do izražaja dolazi i stilska predodžba kod obrade koja teži prikazati što realniju, ali i estetski vrijednu sliku fotografiranog objekta.

Vero fotografije proizvodi 2017 04

"Sirova" fotografija rijetko reproducira stvarnost na realan način. Na to utječe naša percepcija koja razlikuje prostorne i dvodimenzionalne oblike sa svim vizualnim karakteristikama - osvjetljenje, sjene, perspektiva, kompozicija oblika i sl. Suvremeni grafički alati, korišteni optimalno i umjereno, omogućuju nam da retuširanjem početne fotografije dobijemo konačan rezultat obrade fotografija koji će viđenje snimanog objekta približiti dojmu ostvarenog u stvarnom prostoru.

Kreda Fotografija 04