Za domaći brend Kruščić osmislili smo i realizirali dizajn ambalaže za smrznute štrukle – proizvod koji spaja tradiciju domaćih okusa i praktičnost modernog načina života. Cilj je bio stvoriti vizual koji će istaknuti autentičnost i toplinu domaćeg, a pritom zadržati moderan, privlačan izgled koji se izdvaja među konkurencijom u kategoriji smrznutih proizvoda.
Kada tradicija postane suvremena – dizajn koji budi osjećaje
Kao i kod svakog projekta, polazišna točka bila je analiza tržišta i idejno oblikovanje master rješenja, kojim smo postavili smjernice za vizualni identitet proizvoda. Dizajn ambalaže Kruščić štrukli odlikuje moderni izgled s naglaskom na domaće vrijednosti, pažljivo odabranu paletu boja i tipografiju koja komunicira toplinu i autentičnost.
Inspiraciju smo pronašli u svakodnevnim trenucima – obiteljskim druženjima, večerama s prijateljima i mirisima domaće kuhinje. Ambalaža tako ne prikazuje samo proizvod, već i doživljaj – podsjetnik na jednostavne, tople trenutke koje svi volimo.
Kombinacijom profesionalnog pristupa, promišljenog dizajna i vizualne privlačnosti stvorili smo rješenje koje uspješno povezuje tradicionalni okus i suvremeni stil. Kruščić štrukli sada imaju ambalažu koja priča priču o domaćem – jednostavno, toplo i s ukusom.

