Dizajn reklama i oglasa

Učinkovito prenesite vlastite ideje i iskustva te precizno komunicirajte s tržištem.

Dizajn reklama i oglasa

Dizajn reklama - gdje, kako, zašto?

Tek kada ste se riješili strahova i nemoći, vaši potencijalni kupci mogu napraviti sljedeći korak i prepoznati u vama rješenje svojih potreba. Kod nas možete dobiti potpuno zaokruženu uslugu od osmišljavanja do realizacije gafičkog dizajna uz osmišljavanje i pisanje tekstova te promotivnih poruka (krilatica), čime postižete maksimalan učinak kod vaše publike, a vi fokusirajte svoju pažnju na ono najbitnije - razvoj i unaprjeđenje poslovanja.

Nudimo vam sljedeće usluge:

  • Dizajn oglasa, plakata, citylight-a, jumbo plakata i sl.
  • Dizajn web bannera i digitalnih oglasa za on-line kampanje
  • Dizajn širokog spektra informativnih objava za medije
  • Osmišljavanje promotivnih i informativnih tekstova
  • Obradu fotografija za oglase
  • Profesionalnu pripremu za tisak

Kreda advertising 03

Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa za tvrtku Grapak (strojevi za poljoprivredu) [saznaj više]

Što je to kvalitetan vizual?

Vizual je svaka grafička cjelina otisnuta na papiru ili prikazana na ekranu koja u sebi nosi određene direktne i indirektne poruke, kako kroz fotografiju, tako i kroz grafičke elemente te korištenje tekstova (slogane, krilatice). Vizuali su najčešće temelj svakog dizajna reklama, oglasa, plakata, web bannera, pa čak i cijelih promotivnih kampanja. Zato je kvalitetan vizual onaj koji "govori" precizno, ali istovremeno intrigira, potiče na promišljanje ili uveseljava.

Kreda advertising 02

Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa/vizuala za kampanju promocije proizvoda Aftamed

Koji su najčešći tipovi dizajna oglasa?

  • Oglas kao dio promotivne kampanje - pazimo da oglas bude prilagođen široj priči uz manje teksta i više intrigantnosti
  • Samostalni ("jednokratni") oglas - preciznije objašnjenje tematike koja se obrađuje u kombinaciji s maštovitom vizualnom podlogom
  • Korporativni oglas - fokus je na vrlo preciznoj ili poslovnoj komunikaciji uz jasnu primjenu i kombiniranje teksta i grafike
  • Oglas velikog formata (za citylight, jumbo plakat i sl.) - jezgrovita informacija, sažeti tekst te upotreba dobrih krilatica

Kreda advertising 06

Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa za tvrtku Obuća VIKO [saznaj više]

Razlika između tiskanog i digitalnog oglasa

Razlika između tekstualnog i digitalnog oglasa jest u tome što su digitalni oglasi najčešće direktniji i sadržajno šturi, teže stvaranju raznih 3D efekata čime se dobiva prividna dubina u plošnom ekranskom mediju te imaju zadatak eliminirati šum okolnih sadržaja. Od izuzetne je važnosti dobra grafička priprema digitalnog oglasa kako bi se osigurala čitkost teksta i oštrina fotografija.

Kreda advertising 04

Fotografija: Dizajn raznih digitalnih i tiskanih oglasa tvrtke Bauerfeind Hrvatska

Opširnije o uslugama

Ove web stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale Vaše korisničko iskustvo i vodile analitiku o posjećenosti.
Saznaj više...

U redu Izbriši kolačiće