Dizajn reklama - gdje, kako, zašto?
Tek kada ste se riješili strahova i nemoći, vaši potencijalni kupci mogu napraviti sljedeći korak i prepoznati u vama rješenje svojih potreba. Kod nas možete dobiti potpuno zaokruženu uslugu od osmišljavanja do realizacije grafičkog dizajna uz osmišljavanje i pisanje tekstova te promotivnih poruka (krilatica), čime postižete maksimalan učinak kod vaše publike, a vi fokusirajte svoju pažnju na ono najbitnije - razvoj i unaprjeđenje poslovanja.
Nudimo vam sljedeće usluge:
- Dizajn oglasa, plakata, citylight-a, jumbo plakata i sl.
- Dizajn web bannera i digitalnih oglasa za on-line kampanje
- Dizajn širokog spektra informativnih objava za medije
- Osmišljavanje promotivnih i informativnih tekstova
- Obradu fotografija za oglase
- Profesionalnu pripremu za tisak
Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa za tvrtku Grapak (strojevi za poljoprivredu) [saznaj više]
Što je to kvalitetan vizual?
Vizual je svaka grafička cjelina otisnuta na papiru ili prikazana na ekranu koja u sebi nosi određene direktne i indirektne poruke, kako kroz fotografiju, tako i kroz grafičke elemente te korištenje tekstova (slogane, krilatice). Vizuali su najčešće temelj svakog dizajna reklama, oglasa, plakata, web bannera, pa čak i cijelih promotivnih kampanja. Zato je kvalitetan vizual onaj koji "govori" precizno, ali istovremeno intrigira, potiče na promišljanje ili uveseljava.
Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa/vizuala za kampanju promocije proizvoda Aftamed
Koji su najčešći tipovi dizajna oglasa?
- Oglas kao dio promotivne kampanje - pazimo da oglas bude prilagođen široj priči uz manje teksta i više intrigantnosti
- Samostalni ("jednokratni") oglas - preciznije objašnjenje tematike koja se obrađuje u kombinaciji s maštovitom vizualnom podlogom
- Korporativni oglas - fokus je na vrlo preciznoj ili poslovnoj komunikaciji uz jasnu primjenu i kombiniranje teksta i grafike
- Oglas velikog formata (za citylight, jumbo plakat i sl.) - jezgrovita informacija, sažeti tekst te upotreba dobrih krilatica
Fotografija: Idejno rješenje i dizajn oglasa za Saperlot craft pivo [saznaj više]
Razlika između tiskanog i digitalnog oglasa
Razlika između tekstualnog i digitalnog oglasa jest u tome što su digitalni oglasi najčešće direktniji i sadržajno šturi, teže stvaranju raznih 3D efekata čime se dobiva prividna dubina u plošnom ekranskom mediju te imaju zadatak eliminirati šum okolnih sadržaja. Od izuzetne je važnosti dobra grafička priprema digitalnog oglasa kako bi se osigurala čitkost teksta i oštrina fotografija.
Fotografija: Dizajn raznih digitalnih i tiskanih oglasa tvrtke Bauerfeind Hrvatska