Dizajn ambalaže i brandiranje proizvoda

Dizajn ambalaže i brandiranje proizvoda

Originalan dizajn ambalaže, kutija i naljepnica za proizvode

 

Dizajn ambalaže i brandiranje proizvoda

Dizajn promotivnih stalaka (displaya) za proizvode i promociju

 

Dizajn ambalaže i brandiranje proizvoda

Projektiranje ambalaže i izrada probnih uzoraka ambalaže

 


Ambalaža kao komunikacijsko sredstvo

Počet ćemo s rečenicom jednog od naših klijenata koja govori više od svega: “Jedno je istina - nakon izrade novog dizajna ambalaže - prodaja se povećala”. Težimo da kvalitetu proizvoda uvijek prati promišljeno stilsko i idejno rješenje ambalaže kako bi se, uz dozu estetike, odaslale poruke proizvođača o upotrebi i kvalitetama proizvoda. Ambalaža je odraz filozofije i funkcionlanosti proizvoda kao grafički komplet elemenata formi i tipografije.

Kreda Ambalaza 01

Za brandiranje proizvoda i dizajn ambalaže dobro je:

  • Prije dizajna ambalaže odrediti tehničke parametre izvedbe i troškove
  • Poznavati ciljno tržište i zahtjeve kod kupovine
  • Odabrati kvalitetnu tipografiju i smislenu shemu boja
  • Stvoriti originalan grafički dizajn
  • Napraviti kvalitetan model ambalaže u suradnji s dostupnom tehnologijom
  • Napraviti profesionalnu računalnu pripremu za produkciju
Dizajn ambalaže i brandiranje proizvoda
Goran Garojević
O stvaranju ambalaže

Kao produkt dizajner koji dvadesetak godina stvara najrazličitije oblike ambalaže i ambalažnih grafika, mogu potvrditi da je izrada pakiranja proizvoda kao modeliranje male skulpture, trodimenzionalno umjetničko djelo, vizualno sofisticirano te oblikom i izvedbom prilagođeno uporabnim normama i ciljanim troškovima. Dizajnom moraju biti zadovoljni i oni koji stvaraju proizvod i oni koji ga kupuju, to je nezaobilazan most između stvaranja i korištenja proizvoda.


Dizajn ambalaže i prodaja

Ambalaža funkcionira kao osobna identifikacija nekog proizvoda i može biti okidač odluke o kupovini na mjestu prodaje. No najbolji, dugoročni učinci kod kupaca, postižu se kombiniranjem osmišljenog brandiranja proizvoda, kvalitetnog dizajna ambalaže i promotivne priče odrađene kroz dizajn oglasa i prezentaciju putem promotivnih materijala te web stranica. Na primjer, danas se u velikoj mjeri koriste web stranice koje mogu prenijeti cijeli niz poruka i informacija o proizvodima, ali samo neke web stranice nude cjelovito, precizno i kvalitetno grafički uobličeno rješenje. Prodajni koncept proizvoda je snažna poveznica između inicijalne ideje i kvalitete proizvoda prenesene kroz izradu ambalaže s jedne strane te detaljno definirane i izvedene oglasne platforme s druge strane.

Težimo ponuditi vam savjete i plansku strukturu projekta od samih početaka kako bi znali vrhunski realizirati sve faze izrade ambalaže i na kraju, uz proizvod, imali optimalne alate prodaje.

Kreda Ambalaza 02


Idejna i tehnička razrada - projektiranje ambalaže

Projektiranje ambalaže jednako je važan segment kao i izrada pripadajućeg dizajna. Bilo da se radi o jednostavnoj naljepnici za proizvod ili kompletnom rješenju dizajna kutije, uvijek se postavlja pitanje izbora najboljeg materijala i oblika koji će zadovoljiti sve potrebe, od estetskih do uporabnih i transportnih. Zato je suradnja dizajnera i tehnologa u procesu izrade ambalaže jedno od ključnih pretpostavki za kvalitetan konačan proizvod. Posebnu pažnju poklanjamo kvalitetnom prenošenju idejnog koncepta kroz projektni zadatak do grafičkog dizajna i pripreme ambalaže za produkciju, tako da i najzahtjevnija izvedba bude u okvirima visokih profesionalnih standarda projektiranja ambalaže.

Kreda Ambalaza 03