Brendiranje proizvoda

Brendiranje proizvoda

Brendiranje proizvoda daje dugoročne učinke

Ako imate liniju proizvoda sa snažnim prodajnim potencijalom, tada je dobro imati i osmišljen brend proizvoda koji nije samo naziv, već komunikacijski mozaik kojim pristupate potencijalnim kupcima. Brendiranje linije proizvoda kreće od analize pozicioniranja proizvoda - kome, kako, zašto. Brendiranje ili rebrending proizvoda najčešće uključuje:

  • Definiranje ključnih pojmova o kojima ovisi prodaja proizvoda
  • Definiranje vizualnog stila linije proizvoda
  • Osmišljavanje naziva brenda te dizajn logotipa (znaka, amblema) linije proizvoda
  • Grafičku standardizaciju elemenata u dizajnu
  • Definiranje sheme boja
  • Dizajn ambalaže proizvoda
  • Prezentaciju pomoću 3D grafika ili printanih modela ambalaže
  • Pripremu za tisak proizvoda

Brendiranjem je važno zadržati suštinu vizije proizvoda kako bi se postigao dugoročan učinak svijesti o kvalitetama i namjeni proizvoda.

Kreda Packaging 01

Fotografija: Brendiranje linije proizvoda, fotografija za dizajn i dizajn ambalaže brenda Kraljevske slastice [saznaj više]

Brendiranje proizvoda je i briga o detaljima

Dizajnom ambalaže možemo ići uz ili mimo trendova, no zapravo ne postoji loš smjer već potencijalna opasnost leži samo u lošoj izvedbi.

Kao produkt dizajneri koji dvadesetak godina stvaramo najrazličitije oblike ambalaže i ambalažnih grafika, možemo potvrditi da je izrada pakiranja proizvoda kao modeliranje male skulpture, trodimenzionalno umjetničko djelo, vizualno sofisticirano te oblikom i izvedbom prilagođeno uporabnim normama i ciljanim troškovima. Dizajnom ambalaže moraju biti zadovoljni i oni koji stvaraju proizvod i oni koji ga kupuju, to je nezaobilazan most između stvaranja i korištenja proizvoda.

Kreda Packaging 11

Fotografija: Brendiranje linije proizvoda, stilska fotografija za dizajn i dizajn ambalaže brenda Vero [saznaj više]

Opširnije o uslugama

Ove web stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale Vaše korisničko iskustvo i vodile analitiku o posjećenosti.
Saznaj više...

U redu Izbriši kolačiće