Oblikovanje naslovnice časopisa VIDI

Oblikovanje naslovnice časopisa VIDI

Časopis VIDI jedna je od prepoznatljivih hrvatskih marki s područja informatičkog novinarstva. Kroz dugi niz godina časopis se nametnuo kao relevantan informator i recenzent tehnoloških (računalnih) inovacija te nezaobilazan čimbenik kreiranja mišljenja kod svojih čitatelja.

Odluku da jednu od svojih naslovnica tiskanog izdanja prepusti kreativnom izričaju javnosti, prihvatili smo kao priliku da oblikujemo vizualnu poruku koja će komunicirati nezaobilaznu i brzo rastuću sinergiju čovjeka i tehnologije. Tehnološka ovisnost suvremene civilizacije ne ogleda se samo u mehaničkoj ovisnosti, već su svakodnevne inovacije podloga opće funkcionalne povezanosti čovjeka i tehnologije kako na fizičkoj tako i na psihičkoj razini.

Takvo promišljanje bila je pretpostavka kreiranju grafičkog rješenja koje u prvi plan stavlja ljudsko lice djelomično prožeto elektroničkim elementima. Interakcija organske i mehaničke (hardverske) forme upravo komunicira isprepletenost biološkog i tehnološkog. Isprepletenost dvaju ekstrema ne nudi konkretne odgovore već navodi promatrača da sam donese zaključak o prednostima i izazovima modernih tehnologija.

Rješenje je osvojilo 1. nagradu na natječaju

Vidi promo 01

Vidi promo 02

Vidi promo 03