Vizualni identitet gradske manifestacije

Vizualni identitet gradske manifestacije

Manifestacija „Subotom u Varaždinu“ skup je kulturno-umjetničkih, edukativnih i zabavnih događanja te je dio turističke, festivalske ponude grada Varaždina. Na tragu mozaičnog, festivalskog tipa manifestacije, stvorili smo stilski prepoznatljiv vizualni identitet kao skup originalnih elemenata koji komuniciraju raznolikost i zabavu, noseći poruku tradicije u modernoj formi.

Pričamo kroz dizajn logotipa

Naziv manifestacije „Subotom u Varaždinu“ poslužili su nam kao okosnica razrade logotipa. Tipografski elementi dominiraju formom te su izborom neobaveznog pismovnog stila oblikovani kako bi ostavili dojam razigranosti i dinamike što je i primarni cilj vizualne komunikacije. Upotpunjen kreativnim detaljima koji uvode dozu humora, logotip je direktna metafora grada-pozornice. Daljnju izradu vizualnog identiteta ostvarili smo kroz niz zasebnih dizajna logotipa čiju osnovu čine nazivi lokacija (trgova) u gradu na kojima se odvija program manifestacije. Specifičnost pojedine lokacije realiziramo tematsko grafičkim detaljima koje nude originalnu perspektivu i prepoznatljivost - tako je Trg Miljenka Stančića, poznatog slikara, prezentiran kroz kist i paletu boja, Trg tradicionalnih obrta kroz šešire i cimplet, a Korzo vizurom tornja i sata Gradske vijećnice te prepoznatljivim pločama gradskih ulica.

SUV identity 01

SUV identity 02

SUV identity 03

SUV identity 04

SUV identity 05

SUV identity 06

SUV identity 07

Ove web stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale Vaše korisničko iskustvo i vodile analitiku o posjećenosti.
Saznaj više...

U redu Izbriši kolačiće